Veelgestelde Vragen


En natuurlijk de antwoorden...



Heb je een vraag aan ons? Dan beantwoorden wij die natuurlijk graag. Onze bakkerij is telefonisch bereikbaar via 010-419 03 71. Je kunt je vraag ook mailen naar kantoor@uljee.info. We sturen je dan zo snel mogelijk een reactie. Je kunt je vraag natuurlijk ook stellen in een van onze winkels.

Hieronder hebben wij de veelgestelde vragen mèt de antwoorden op een rijtje gezet. Misschien staat jouw vraag hier wel tussen… Wel zo makkelijk.
 

Kunnen jullie ook lactosevrije taarten en gebakjes maken?

Jazeker! Wij hebben één lactosevrij vruchtengebakje in ons assortiment. Op verzoek kunnen wij ook lactosevrije taarten en gebak maken. Voor meer informatie over de mogelijkheden en voor bestellingen kun je contact opnemen met de bakkerij via 010-419 03 71 of kantoor@uljee.info

 

Hebben jullie ook glutenvrij brood en gebak?

Ja, wij hebben glutenvrij brood en glutenvrije Appelpunten van Le Poole op bestelling. Dat kan zowel in onze winkels als in onze webshop. Deze producten worden in een speciale glutenvrije bakkerij gebakken en komen gasverpakt bij ons binnen. Deze producten zijn daarom 100% glutenvrij. 


 

Hebben jullie ook suikerarm gebak?

Helaas verkopen wij op dit moment geen suikerarme gebakjes.
 

Hebben jullie ook koolhydraatarme broden in jullie assortiment?

Ja, twee varianten. Ons Low carb brood bevat 2,1 gram koolhydraten per boterham. Ons Koolhydraatarme brood bevat 8 gram koolhydraten per boterham. Lees hier meer over onze koolhydraatarme broden. Beide broden zijn eenvoudig te bestellen via onze webwinkel of in onze winkels.

 

Hebben jullie informatie over de ingrediënten en allergenen van jullie producten?

Jazeker. Onder het kopje assortiment en in onze webwinkel staan al onze producten. Bij elk product staat een tabje ‘allergenen’ waaronder de ingrediënten en allergenen van het betreffende product vermeld staan. Voor meer informatie kun je ook altijd contact opnemen met de bakkerij of terecht in onze winkels.

 

Tot hoe laat kan ik een bestelling plaatsen voor de volgende dag?

Tot 16.00 uur. Dit geldt zowel voor bestellingen via onze webwinkel als bestellingen die telefonisch worden doorgegeven of via onze winkels worden geplaatst. Bestellingen voor maandag dienen zaterdag voor 16.00 uur geplaatst te worden. Onze volledige bestelvoorwaarden lees je hier.

 

Maken jullie ook bruidstaarten?

Ja, hele mooie zelfs… Lees hier meer informatie over onze bruidstaarten en het traject hiervoor.

 

Waar kan ik met mijn klacht terecht?

Heb je een klacht? Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend, maar we horen het graag! Zodat we een passende oplossing kunnen vinden. Je kunt je klacht telefonisch doorgeven aan de bakkerij via 010-419 0371 of e-mailen naar kantoor@uljee.info. Je kunt je klacht ook kenbaar maken in een van onze winkels. Ons winkelpersoneel zal dan samen met jou ons klachtenformulier invullen waarna wij zo snel mogelijk met een reactie zullen komen.